Pemberitahuan: Segala tulisan dalam blog ini adalah pandangan peribadi penulis dan ia adalah bukan cadangan beli atau jual sesuatu saham. Penulis juga tidak bertanggung jawab jika belaku sebarang kesilapan, kekurangan atau kelewatan pada informasi yang ditulis. Sebarang keputusan adalah tanggungjawab pembaca sendiri.

Tuesday, March 29, 2011

Selasa, 29 March 2011

Semalam saya tak berapa sihat, demam, tak sempat nak buat review saham2 favourite saya.

Harga getah TOCOM hari ni jatuh lagi, SUPERMAX-CD masih lagi bertahan kat harga 0.15. Kalau harga getah berterusan jatuh, rubber glove ada peluang naik lebih tinggi.

UEMLAND & MRCB,  sebenarnya mereka berdua ni ada persamaan.. kalau salah satu naik atau jatuh.. yang satu lagi akan ikut juga. Sebab tu saya monitor kedua2nya, tapi masa membeli, saya pilih satu sahaja. Mungkin sekarang belum masa yg sesuai untuk membeli salah satu saham ni. Target buying price semalam mungkin dah tak valid lagi. Saya rasa saham2 ni akan jatuh lagi hari ni.

JETSON & RUBEREX,.. saya keluarkan dari monitoring list saya untuk hari ni.

Hari saya tambah satu dalam monitoring list saya, TAANN-CA. baru listing hari ni. Saham berkaitan kayu. Sekarang ni saham2 kayu tengah hot.. mungkin orang akan goreng saham ni.

No comments:

Post a Comment